lundi 13 avril 2009

Rectif : Manifestation GTT - QUAI D'ORSAY

Suite à une décision administrative indépendante de notre part, le sit-in aura lieu le Jeudi 16 avril au lieu de mardi 14 avril.
Merci de votre compréhension.
Venez nombreux, Femmes, Enfants,Hommes,Amis de Madagascar et des Malgaches.
A tout bientôt!!!

RAVALOMANANA à Ambohijatovo (11 Avril 2009)

Marc Ravalomanana est actuellement en train de discuter de la situation de Madagascar avec la SADC et l’Union Africaine. Dans sa déclaration diffusée sur la place de la démocratie, il a explique que durant 2 jours des discussions ont été engagés en Libye avec des responsables de la SADC et de l’UA des mesures ou des moyens pour assurer son retour à Madagascar..

Le Président Ravalomanana a appelé à la prudence face aux fausses informations et les rumeurs qui circulent. Lui de préciser qu’il n’a aucun lopin de terre ni de maison à l’étranger et que les bailleurs de fonds ont suivi de près les dépenses du budget de l’Etat, que le budget de l’Etat n’a jamais été utilisé pour son enrichissement personnel.

Dans cet appel diffusé, Marc Ravalomanana a une fois de plus appelé les militaires et les policiers à protéger la population et ses biens. Il a en outre appelé les « âmes égarés » à revenir à la légalité pour l’intérêt de la nation.

Le Président Ravalomanana a promis un retour prochain, les victimes du cyclone JADE seront pris en charge particulièrement dès son retour a - t – il déclaré.

Appel de Son Excellence Monsieur le Président de la République de Madagascar – 11 avril 2009

Traduction libre

Très chers compatriotes,

J’ai conscience de la distance qui nous sépare mais nos cœurs sont proches. Je pense tout le temps à vous. J’entends votre appel réclamant mon retour à Madagascar. Je suis moi-même impatient de rentrer à Madagascar. Mais nous savons tous ce qui se passe, l’absence de sérénité, les violences et les conduites méprisables.

Nous sommes en train de nous réunir avec la SADC et les pays d’Afrique. La rencontre est importante parce qu’il s’agit de trouver les mesures et surtout les moyens nécessaires pour assurer mon retour à Madagascar. Je vous le dit, il faut tout faire pour remettre en ordre la vie de notre pays, ce qui se passe actuellement fait honte et est désolant. Je ne trouve plus les mots pour décrire et raconter la situation. J’appel les égarés, l’intérêt de la nation est très important. Ne regardez pas votre propre intérêt mais celui de la nation. A l’heure où nous parlons, il n’y a presque plus d’aide des autres pays ou des bailleurs de Madagascar. Aucun pays ne reconnaît ni ne soutien l’autorité qui se déclare détenir le pouvoir actuellement. Mauritanie est revenue au pouvoir légal. Aucun pays, ni la constitution de l’union africaine, n’accepte ce qui se passe, la situation fait honte et n’est pas ce que les malagasy méritent.

Les coups d’Etat en Afrique sont actuellement discutés comme celui de Mauritanie, de Guinée. Ce que j’aimerai dire aux malagasy c’est que Madagascar est un pays model et connu en Afrique. Soyons tous conscients et responsables. L’armée et la police nationale doivent se lever pour le pays, vous avez été appelés pour le pays, vous êtes nés de la population et retournerez à la population. Protégez leur vie et leurs biens.

La question qui se pose souvent c’est pourquoi ne pas avoir protégé, pourquoi l’armée et la police nationale ne s’étaient pas levées. Ce que nous avons fait est honteux par ce que la loi a été bafoué en un instant, les affaires du pays ne tournent plus.

Il y a beaucoup de fausses informations et des rumeurs qu’on fait circuler. On raconte que je suis un dictateur. J’ai été élu de façon démocratique, nous avons tous été témoins des résultats des élections.

Deuxièmement, les déclarations selon lesquelles j’ai utilisé et gaspillé le budget de l’Etat pour m’enrichir, c’est faux, les employés du FMI et les bailleurs comme la Banque Mondiale et l’Union Européenne ont observé, ils ont doublé voir triplé l’aide pour Madagascar. C’est la preuve que ce qu’on fait circuler sont faux.

Les allégations selon les quelles j’ai des maisons et des propriétés à l’extérieur de Madagascar, je n’ai ni maison ni terrain à l’extérieur de Madagascar. Je confirme et vous dis la vérité, ne croyez pas et ne tenez pas compte de ces rumeurs, ce qu’on entend pour me dénigrer est scandaleux.

Ce qu’il faut faire maintenant c’est de préparer et de chercher les moyens pour un retour rapide à Madagascar.

Durant deux jours, nous nous étions réunis ici au Libye et avons rencontré les responsables de l’UA, de la SADC. Nous verrons les résultats de ces rencontres. Ce que je voudrais réitérer à la population malagasy est un appel à tous les malagasy, les partis politiques et associations, parce que je suis toujours le président, je vous appel pour soutenir la légalité.

Je tiens à remercier particulièrement le mouvement des femmes qui a pris jeudi le départ à ankorondrano et est passé à Andraharo pour se faire entendre par les nations unies pour rallier ensuite ambohijatovo. Merci aux femmes pour le courage que vous avez montré. Merci aux femmes qui tiennent une grande responsabilité et une grande place dans la vie du pays, dans le développement de la nation et surtout de leur famille. Merci infiniment.

Je profite de l’occasion pour nous souhaiter de joyeuses pâques, quoi qu’il se passe, la foi est primordiale, la confiance en Dieu est très importante.

Nous lui appartenons, il sait comment conduire notre pays, comment rétablir l’ordre, joyeuses pâques à nous tous avec nos familles.

Je réitère que seul mon corps est loin de vous, tout mon cœur vous est avec vous.

Très chers malagasy, je suis vraiment triste ici au loin mais j’ai confiance que vous êtes là pour me soutenir et pour réclamer la légalité, pour le retour et le respect de la constitution. Poursuivez et renforcez votre mobilisation actuelle.. Le monde entier voit maintenant que beaucoup me soutien et appel à mon retour. Continuez.

Merci à vous tous animateurs, dirigeants et organisateurs de la manifestation, nous savons tous qu’il faut des dirigeants. Je vous encourage, où que vous soyez pour votre mobilisation pour la légalité. Merci Infiniment, je vous remercie pour votre action.

Nous savons par ailleurs les dégâts laissés par le passage du cyclone JADE. Il y a les victimes, je vous encourage et vous soutien. Il y a ceux qui ont vu leur bien détruit, nous ferons tout pour se soutenir.. Je vous promets qu’à mon retour, nous nous occuperons de vous particulièrement.

Que cet appel nous rapproche tous pour que nous puissions renforcer notre solidarité et notre mobilisation pour démontrer au monde entier notre soutien à la légalité. Je reviendrai bientôt. Je fais tout ce qui est possible et remercie tous les pays qui nous soutiennent et nous aident, ici en Afrique, en Asie, en Amérique ou en Europe.

Nous serons bientôt réunis, que Dieu nous bénisse dans tous ce que nous accomplissons, tous nos efforts pour être réunis.

Que Dieu nous bénisse.

Des légalistes au niveau de la commune (11 Avril 2009)

La venue d’une délégation d’employés de la commune d’Antananarivo a marqué la mobilisation de la légalité ce samedi. Ils réclament le retour de Guy Rivo Randrianarisoa, président de la délégation spéciale de Tana. Selon Jaona, un représentant de la CUA, aucun conflit ne s’était déclaré au niveau de la commune durant les 21 ans qu’il y travaille, cela s’est déclaré à l’arrivée de Michel Ratsivalaka. Jaona de déclarer que le comité de grève de la commune assurera la sécurité des employés de la commune qui veulent rejoindre la place de la démocratie.

Pour les 192 fokontany, selon leur président, Andry Rajoelina n’a jamais pensé à eux depuis le mois de décembre 2007 (mois de son élection). Durant 15 mois, les fokontany n’ont jamais perçu d’indemnité de la part de la commune, c’était le gouvernement qui avait pris en charge les comités de fokontany. Selon le président des 192 fokontany, même les secrétaires et trésoriers qui sont avec Rajoelina selon ce dernier, n’ont rien perçu depuis le début de l’année. Les fokontany sont terrorisés et vandalisés. Des menaces de remplacement circulent contre les employés de qui ne veulent pas vendre le riz et les huiles que la HAT met en vente. Les fokontany ne veulent pas être complices de vol selon le président des 192 fokontany.

Obama : Coup d'état à Madagascar (11 Avril 2009)

Dans un communiqué de presse relatant l’appel du Président des états unis au nouveau président du Ghana Mr. Mills pour le féliciter de son investiture, OBAMA a noté que ce qui s’est passé à Madagascar est un coup d’état.

Traduction libre du communiqué de presse :

Le Président Obama a félicité le Président Mills de son investiture et a noté que les élections au Ghana ont démontré l'attachement du peuple ghanéen pour la gouvernance démocratique. Le Président Obama a souligné l'importance du leadership démocratique de Ghana en Afrique, en particulier à la lumière des inquiétants coups en Mauritanie, en Guinée et à Madagascar. Les deux dirigeants ont également discuté de l'importance croissante de la lutte contre le trafic des stupéfiants, qui menace la stabilité dans toute l'Afrique de l'Ouest. Le Président a déclaré qu'il a hâte de poursuivre le développement du partenariat ferme US – Ghana.

Antso an-taribin'ny Filoham-pirenena Marc RAALOMANANA

Sabotsy 11 aprily 2009

Ry Vahoaka Malagasy mpiray tanindrazana,
Ianareo anabavy sy rahalahy,

Mahita sy mahatsiaro aho fa ny toerana no mifanalavitra isika fa ny fontsika dia mifanakaiky. Mahatsiaro anareo mandrakariva aho ry vahoaka malagasy. Maka sary an - tsaina sy mijery akaiky ny fiantsoanareo ahy hiverina haingana any Madagasikara.

Izaho koa aty efa tsindri - daona be ihany hiverina any Madagasikara.

Hiaraha - mahita anefa ny zavamisy ary ny tsy fisian’ny fitoniana, ny hetraketraka sy ny fomba mamoafady samihafa. Koa dia mivory miaraka amin’dry zareo aty amin’ny SADC satria Madagasikara mambra feno ao amin’ny SADC. Mivory miaraka aminny SADC izahay miaraka amin’ny firenena rehetra aty afrika. Zava - dehibe ny fivoriana ataonay aty satria samy mitady izay hevitra rehetra sy fomba rehetra ary indrindra indrindra izay fitaovana mety ilaina hiverenana sy ahatongavana aty Madagasikara. Hoy aho aminareo hoe tsy maintsy atao izay hamerenana amin’ny laoniny ny fiainan’ny firenentsika satria mahamenatra, mampalahelo ny zava - misy ankehitriny. Tsy mahateny ary tsy hita izay hilazaina azy rehefa mampiseho sy mitantara ny zavatra miseho aho, koa dia miantso anareo izay diso lalana aho, zava - dehibe loatra izany hoe tombontsoam - pirenena izany. Asa dia ny tombontsoanao irery re no jerevana fa ny tombontsoam - pirenena. Amintsika miresaka izao dia kely ka tsisy vola fifanampiana omen’ny firenen - drehetra na ireo mpamatsy vola an’i Madagasikara. Tsisy firenena eto ambonin’ny tany mankato na manohana izao vatra misy sy fitondrana milaza fa hoe manana ny fahefana izao. Ny aty Mauritanie dia nilavo lefona ary namerina amin’ny fitondrana ara - dalana ny fahefana. Tsisy mihintsy ny firenena na ao anatin’ny constitution’ny African Union na ny union afrikana manaiky ny zava - misy, tena mahamenatra ny zava - miseho ary mampalahelo ary hita fa tsy sahaza ny vahoaka malagasy.

Dinihina miaraka ireo fakana an - keriny izay nisy taty afrika toa an’i Mauritanie, Guinée. Ny zavatra anankiray tiako horesahina amin’ny vahoaka malagasy dia anisan’ny firenena modely sy fantatry ny Afrikana i Madagasikara. Dia hoy aho aminareo hoe, aoka re samy ahatsiaro tena, ary tokony handray andraikitra. Tokony hijoro ny tafika sy ny polisim - pirenena,ho an’ny tanindrazana no niantsoana anareo, avy amin’ny vahoaka ianareo ary hiverina amin’ny vahoaka. Arovy ny ainy sy ny fananany.

Fanontaniana miverimberina matetika dia hoe ahoana no tsy niaro, ahoana no tsy nijoro ny tafika malagasy ny polisim - pirenena. Ankehitriny dia lasa henatra ny zavatra nataontsika satria rava, potika tao anatin’ny fotoana fohy, hanjakan’ny tsy fanajana ny lalàna velona misy, tsy miodina intsony ny raharaham - pirenena.
Be ireo lainga afafy milaza vaovao tsy marina, tsy hay intsony ny hilaza azy hoe tena misy ny lainga izay ahely etsy sy eroa hoe manao didy jadona aho. Tamin’ny fomba demokratika no nahalany ahy ary niaraha - nahita ny voka - pifidianana tamin’izany.

Faharoa, ny filazana fa nandanindany sy nampiasa ny volam - panjakana tamin’ny fananako. Tsy marina izany satria dia nanara - maso akaiky ireo mpiasan’ny FMI sy ireo mpamatsy vola toy ny Banque mondiale sy ny Union européenne, nampitombo avo roa heny avo telo heny ny fanampiana an’i Madagasikara. Porofo izany fa lainga ireny nafafy ireny.

Ny filazana fa manana trano na manana toerana tsara be aty ivelan’i Madagasikara aho, na iray dia aza, tsy manana trano na manana tany ivelan’i Madagasikara aho. Manamafy izany aho ary milaza aminareo ny tena marina, koa aoka re mba samy tsy hino ary tsy hanisy toerana kely akory an’ireny lainga afafy etsy sy eroa ireny fa dia tena mahamenatra ny fahenoana ireo fanenjehana sy ireo fanaratsiana atao ahy.
Anakiray izay tsy maintsy atao ankehitriny dia ny fanomanana sy ny fitadiavana izay fomba rehetra mba ahafahana hiverenena haingana aty Madagasikara.

Nandritra ny roa andro izahay no nivory taty Libye ary nihaona taty avokoa ireo tomponandraikitry ny Union Afrikana, ny SADC, ho hitantsika eo ihany ny vokatr’izany fihaonana izany. Ny zavatra tiako resahina sy hamafisina amin’ny malagasy dia ny fiantsoana ny malagasy rehetra, ny antoko politika sy ny fikambanana fa presidan’ny vahoaka malagasy rehetra aho. Miantso anareo aho mba hampiseho ny fanohanana ny ara - dalàna.

Eto aho dia misaotra manokana sy mankasitraka ny fihetsiky ny vehivavy tamin’ny alakamisy, miainga avy ary ankorondrano, nahazo an’andraharo ho ren’ny firenena rehetra ary namponjy an’ambohijatovo. Misaotra ny vehivavy satria zava - dehibe ny fahasahiana nasehonareo. Misaotra ny vehivavy fa manana andraikitra sy anjara lehibe amin’ny fiainam - pirenena ianareo, amin’ny fampandrosoana ny firenena ary indrindra indrindra amin’ny ankohonana. Misaotra betsaka.
Atsidiko aty ihany koa mba hirariako soa mba samy hanao paka sambatra avokoa isika rehetra na inon’inona midona, n’inon’inona mitranga, zava - dehibe ny finoana, zava - dehibe ny fijoroana amin’ny fahatokisana an’Andriamanitra.

Azy isika, mahalala ny hitondrana ny firenentsika izy ary mahalala ny hanitsiana sy hamerenana amin’ny laoniny ny fiainan’ny firenentsika, koa dia samy hanao paka sambatra anie isika rehetra, miaraka amin’ny fianakaviana.

Mamerina sy milaza aho fa ny vatatenako no lavitra anareo fa ny foko manontolo dia miaraka aminareo tanteraka.

Ry Vahoaka Malagasy, malahelo dia malahelo aho aty an - tany lavitra aty nefa mahatoky aho fa eo ianareo manohana sy mitaky ny ara - dalàna, hamerina ny fanarahana sy fanajana ny lalam –panorenana, tohizo, hamafiso izao fihetsehana ataonareo izao satria hita fa efa mahita izao tontolo izao fa maro dia maro tokoa ny manohana ahy ary miantso ahy hiverina. Tohizo.

Misaotra anareo rehetra izay mpanentana aho sy mpitarika sy mpikarakara izao fihetsehana izao satria iaraha - mahalala fa tsy maintsy misy foana ny mpitarika. Mankahery anareo aho na aiza na azia fihetsehana ataonareo ka mitaky ny ara - dalana. Misaotra betsaka. Mankasitraka ny fihetsika ataonareo aho.
Iaraha nahita koa ny fahavoazana vokatry ny fandalovan’ny cyclone Jade. Ao ireo niharam - boina, mampahery sy mampitraka anareo aho. Ao ireo simba fananana, hanao arak’izay azo atao mba ahafahana hifampitsinjovana. Manome toky aho fa rehefa tafaverina avy aty dia hijery anareo manokana.
Koa izao firesahako aminareo mivantana izao anie ampanakaiky ny fontsika mianakavy ary ahatonga antsika hanamafy ny firaisan - kina sy ny fiaraha - mientana ary ny fampisehoana amin’izao tontolo izao fa manohana ny ara - dalàna. Ho avy tsy ho ela aho hoy aho aminareo. Manao arak’izay azo atao rehetra aho aty ary misaotra manokana ireo firenena manohana sy manampy antsika amin-izany aho na aty afrika na any asia, na avy any amerika na avy any eropa.

Tsy ho ela dia hihaona isika ary homba antsika mandrakariva anie Andriamanitra amin’ny zavatra ataontsika, amin’ny ezaka rehetra tratrarintsika mba ahafahana mihaona haingana.

Samy ho tahian’Andriamanitra.
 
http://www.nivapas.com Annuaire
nivapas